英翻德-新概念英语第二册第8课
Lektion8---The best and the worst
Joe Sanders has the most beautiful garden in our town. Nearlyeverybody enters for 'The Nicest Garden Competition'each year, but Joe wins every time. Bill Frith's garden is largerthan Joe's. Bill works harder than Joe and grows more flowers and vegetables, but Joe's garden is more interesting.He has made neat paths and has built a wooden bridge over a pool.I like gardens too,but I do not like hard work. Every year I enterfor the garden competition too,and I always win a little prize forthe worst garden in the town! English | Deutsch | Joe Sanders has the most beautiful garden in our town. | Joe Sanders hat den schönsten Garten in unserer Stadt. | Nearly everybody enters for 'The Nicest Garden Competition' eachyear, | Fast jedermann nimmt jedes Jahr an dem Wettbewerbdes(umden)schönsten Garten teil, | but Joe wins every time. | aber Joe gewinnt jedes Mal. | Bill Frith's garden is larger than Joe's. | Bill Friths Garten ist größer als Joes | Bill works harder than Joe and grows more flowers andvegetables, | Bill arbeitet harter(ä)als Joe und baut mehr Blumen und Gemüse an. | but Joe's garden is more interesting. | aber Joes Garten ist interessanter. | He has made neat paths and has built a wooden bridge over apool. | Er hat ordentlichen Pfade gemacht und hat eine hölzerne Brücke überdem Becken gebaut. | I like gardens too, | Ich mag auch Garten(ä), | but I do not like hard work. | aber ich mag nicht(keine)harte Arbeit. | Every year I enter for the garden competition too, | Jedes Jahr nehme ich auch an dem Wettbewerb des(umden)Garten teil, | and I always win a little prize for the worst garden in thetown! | und ich gewinne immer einbisschen(einenkleinen)Preis für die Schlimmste(denschlimmsten)Garten in der Stadt. |
Joe Sanders hat den schönsten Garten in unserer Stadt. Fastjedermann nimmt jedes Jahr an dem Wettbewerb um den schönsten Garten’, aber Joe gewinnt jedes Mal. Bill FrithsGarten ist größer als Joes. Bill arbeitet härterals Joe und baut mehr Blumen und Gemüse an,aber Joes Garten ist interessanter. Er hat ordentlichen Pfade gemacht und hat eine hölzerne Brücke über dem Becken gebaut. Ich mag auch Gärten, aber ich mag keine harte Arbeit. JedesJahr nehme ich auch an dem Wettbewerb um den Garten teil, und ichgewinne immer einen kleinen Preis für den schlimmsten Garten in der Stadt.
|